Full Fight | Dillon Danis vs. Max Humphrey | Bellator 222

Olahraga

It's Full Fight Friday! Let's take a look back at Bellator 222: Dillon Danis vs. Max Humphrey in its entirety!
Upcoming events: www.bellator.com/events
Subscribe for more Bellator MMA content! bit.ly/SubscribeBellatorYT
Follow Bellator MMA
Facebook: BellatorMMA
Twitter: BellatorMMA
Instagram: bellatormma
Snapchat: BellatorNation
Join Bellator Nation to gain exclusive access and benefits including fan-fests, ticket presales and much more! bellator.com/newsletter
Check out the Bellator MMA App: www.bellator.com/app

Komentar

  • Box Manstring
    Box Manstring4 jam yang lalu

    Idk what’s better referees pony tail chin or the fight

  • Thomas Morales
    Thomas Morales13 jam yang lalu

    Here after flagrant interview

  • Tre Tre
    Tre TreHari Yang lalu

    Jake bout to knock this guy out 😂😂

  • Eric
    EricHari Yang lalu

    Dillon should be really good in the future if he works on his wrestling and striking. Probably one of the top 5 worst strikers in professional MMA, though (Askren prob was number 1). Great next fight for Jake Paul lol. He should be a step up in competiton from Askren in terms of striking and also I think he is a little heavier but still one of the worst MMA strikers and still weighs at least 10-15 pounds less than Paul. Also, he is a southpaw which will throw off Paul a bit but also give him practice if he ever wants to box a southpaw (I.e. McGregor)

  • Ben
    Ben2 hari yang lalu

    Dillon is almost as bad at boxing as Askren

  • Ishaan Kulkarni
    Ishaan Kulkarni2 hari yang lalu

    The kid in the background is me 😳 3:10

  • Jack Obrien
    Jack Obrien2 hari yang lalu

    any one else watching just to see what dillon danis strikiing is like for jake paul 😂

  • Matthew Henry

    Matthew Henry

    2 jam yang lalu

    Exactly why I'm here lol

  • Adolfo Artigas

    Adolfo Artigas

    11 jam yang lalu

    @VIbe Check me too..lol

  • Emin Demir

    Emin Demir

    13 jam yang lalu

    I think Logan's little brother can win against him in boxing.

  • xOriginalGangsta Gamingx

    xOriginalGangsta Gamingx

    Hari Yang lalu

    Lmao yep

  • nykebi

    nykebi

    Hari Yang lalu

    Yeeeeessss😂😂

  • SUPERTROLL
    SUPERTROLL2 hari yang lalu

    Anyone here after Jake KO'd Askren?

  • Race Lamboley
    Race Lamboley2 hari yang lalu

    Here before danis fights jake, lol and right after Ben got slobbered on by jake

  • Tcg C

    Tcg C

    2 jam yang lalu

    I never watched dylan danis I thought he was a striker Jake needs to fight someone that can actually box

  • Jack Green

    Jack Green

    12 jam yang lalu

    @Ohane Mendoza yeah someone who’s not a jui jitsu practitioner or a wrestler, with just half decent stand up will beat him

  • Ohane Mendoza

    Ohane Mendoza

    Hari Yang lalu

    @Jack Green who’s another grappler 🤣

  • Jack Green

    Jack Green

    Hari Yang lalu

    Yeah let’s see Jake fight an MMA fighter who’s not a wrestler

  • Richard Cheese

    Richard Cheese

    2 hari yang lalu

    Unless Danis has gotten better w stand-up Jake will probably beat him too. It'll be another genius move by Jake where he can say he's beating professional fighters without actually fighting a good striker. Say Jake fights McGregor, he'll get his shit rocked.

  • angkur rongpi
    angkur rongpi3 hari yang lalu

    The GOAT

  • oukyroo
    oukyroo4 hari yang lalu

    his standup compared to his first fight is way better, and he’s been training is stand up ever since , can’t wait to see his 3rd fight whenever that is lmaooo

  • ToPacyBits

    ToPacyBits

    Hari Yang lalu

    Hope he kos jake

  • Nick Lantini
    Nick Lantini5 hari yang lalu

    Hes should not of called out bones...but lets all be honest hes one of the most skilled bjj fighters out there...wish he would fight some actually decent fighters instead trolling people all day..what a shame with all that talent

  • Kleit Productions
    Kleit Productions6 hari yang lalu

    3:20 Octo Bob and Pft just chilling in the crowd

  • Lil xinx Khiangte
    Lil xinx Khiangte8 hari yang lalu

    2.0 and he think he is the best in the world and called out Jon Jones😂,let him fight Usman and he will know what a real fight is like

  • cr 7

    cr 7

    4 hari yang lalu

    @AWi ...

  • AWi

    AWi

    5 hari yang lalu

    Tbh I think Dillon stands a better chance against Usman than Masvidal or Colby lol. Watching this fight made me realize his ground game is legit and that includes ground and pound

  • drew s
    drew s11 hari yang lalu

    Danis vs nurmagomedov

  • KLEOS

    KLEOS

    4 hari yang lalu

    Grappling match

  • Marco Silva
    Marco Silva14 hari yang lalu

    Jon Jones call out got me in tears, really bro ?

  • cr 7

    cr 7

    4 hari yang lalu

    Just troll...lol beating up a unranked fighter in a inferior organisation doesn't get you a fight against the greatest ever in your sport who competes in much higher level.

  • French Viking
    French Viking18 hari yang lalu

    0:44 what a Conor wannabe 🤦🏻‍♂️ same with Logan’s little brother..

  • V4 L7
    V4 L724 hari yang lalu

    29 v 2 = wkwkwk

  • Maga Alimirzaev
    Maga Alimirzaev27 hari yang lalu

    🐤👌

  • Muslim Makhachev
    Muslim Makhachev29 hari yang lalu

    His fight all lousy fighter

  • Patrick star
    Patrick star29 hari yang lalu

    The jon Jones call out 😂😂😂😂😂

  • dani

    dani

    6 hari yang lalu

    i fucking lost it XD, this man really said jon jones im fucking done 😂😂🤣

  • wonanshox
    wonanshoxBulan Yang lalu

    the guy in the crowd at 3:09 was the guy with the megaphone and sign at McGregors court date

  • Walter White Tagalog

    Walter White Tagalog

    6 hari yang lalu

    good eye 😂 I saw that video, he got to interview Conor and Dana for barstoolsports

  • FreeThinker
    FreeThinkerBulan Yang lalu

    Dannis catching his breath.. lol... Islam will destroy dannis.

  • Charlie Slater
    Charlie SlaterBulan Yang lalu

    Hate him or love him Dillons ground game is serious

  • qi tein da sheng great sage
    qi tein da sheng great sageBulan Yang lalu

    Dillon has this kind of face where everyone hates.

  • VALERA
    VALERABulan Yang lalu

    Дилдо пенис победил очередного мешка.

  • Snuffle bunns
    Snuffle bunnsBulan Yang lalu

    Are they even trying to hide the fact that they’re feeding him bums

  • Presley Dunn

    Presley Dunn

    15 jam yang lalu

    Who should he fight? It’s his second fight

  • oukyroo

    oukyroo

    4 hari yang lalu

    It’s his second fight dude, every pro fighter has fought nobodies

  • Gio Tacbas
    Gio TacbasBulan Yang lalu

    When was this?

  • Edryan Lima
    Edryan LimaBulan Yang lalu

    Nice

  • Mister Duuh
    Mister DuuhBulan Yang lalu

    This last guy who won has a mocking face, I hate a fighter who feels like this because he won!

  • William Smith
    William SmithBulan Yang lalu

    I'm not hating on Ben Askren but Dillon's stand up is already much better than Askren's... He definitely has potential

  • Woah Woah

    Woah Woah

    Hari Yang lalu

    @Gang Gang no Ben still has it. It’s just his hands he doesn’t have

  • Gang Gang

    Gang Gang

    6 hari yang lalu

    @Stipe Radda Radda Radda Miocic maybe ben in his prime but rn? I doubt it

  • Luke Kernaghan

    Luke Kernaghan

    6 hari yang lalu

    How can you even compare 😂 he done the same thing Ben would have done he went straight for the ground game he was hardly on his feet 😂 I still think Jake Paul and kills me to say this would beat him in boxing he’s a Brazilian jujitsu fighter so of course Jake would beat him but at same time he wouldn’t stand a chance against askren

  • Stipe Radda Radda Radda Miocic

    Stipe Radda Radda Radda Miocic

    12 hari yang lalu

    @Gang Gang top 10 in wrestling and jiu jitsu nuff said

  • Gang Gang

    Gang Gang

    18 hari yang lalu

    @WILSONY no way

  • Bill Redenbocker
    Bill RedenbockerBulan Yang lalu

    I would KO Dillon in under 60 seconds with a balloon foot

  • Austin Oldfield

    Austin Oldfield

    Bulan Yang lalu

    You would do absolutely nothing

  • V Lee
    V LeeBulan Yang lalu

    2 -0 and calls out Jon jones lol slow your roll

  • cr 7

    cr 7

    4 hari yang lalu

    @Jett Capson lol DC counld do shit to Jon in the ground 😂😂.. Dillon will be ripped in two pieces

  • cr 7

    cr 7

    4 hari yang lalu

    @shadowman no shit Sherlock

  • Owen S

    Owen S

    6 hari yang lalu

    @JonJonesGoat It’s literally a joke

  • King Kush Killer

    King Kush Killer

    8 hari yang lalu

    @Muhammad Ali Siddiqui he’s not savage he’s just a junkie ass cheater

  • Muhammad Ali Siddiqui

    Muhammad Ali Siddiqui

    8 hari yang lalu

    @King Kush Killer 😂😂a casual spotted, so according to you Dillon would beat him?...jones failed drug test and fight resulted in no contest...jones is whole another savage

  • Lesego Molwelang
    Lesego MolwelangBulan Yang lalu

    Humphrey is a casual

  • cr 7

    cr 7

    4 hari yang lalu

    Unranked bum

  • Que Que
    Que QueBulan Yang lalu

    Dildon penis

  • Daniel Camhi
    Daniel CamhiBulan Yang lalu

    Danis = Lousey Rousey

  • FA!L
    FA!LBulan Yang lalu

    Oh my good It's cool

  • Thomas Nogueira
    Thomas NogueiraBulan Yang lalu

    Finalmente postaram essa luta @bellator

  • Всем Мира
    Всем МираBulan Yang lalu

    Диллон слабый боец,мертвый

  • Muhammet Muhammet
    Muhammet MuhammetBulan Yang lalu

    сколько дет этому бою ???

  • Mark C.
    Mark C.Bulan Yang lalu

    Shame he acts like a dick, got potential as a fighter but something not quite too likeable about his character.

  • Hauw Hauw
    Hauw HauwBulan Yang lalu

    What a clown

  • Умид Мирзапаязов
    Умид МирзапаязовBulan Yang lalu

    И что бы он смог против орла смех

  • Gustavo Ramirez
    Gustavo RamirezBulan Yang lalu

    Dillon " I'm not ready for real competition " Danis

  • D C

    D C

    4 hari yang lalu

    @cr 7 u missed the point. Why would a 2-0 fighter fight high level competition? Dummy

  • cr 7

    cr 7

    4 hari yang lalu

    @D C yeah ..2-0 against bums in bellator that are unranked

  • D C

    D C

    Bulan Yang lalu

    @Heisen berg hes 2-0 sherlock

  • Heisen berg

    Heisen berg

    Bulan Yang lalu

    @Andres Monge but dilon is staying with the bums

  • Andres Monge

    Andres Monge

    Bulan Yang lalu

    Every great fighter starts with bums

  • Animales Todos
    Animales TodosBulan Yang lalu

    Hi optima phor sumisión, is scare

  • Animales Todos
    Animales TodosBulan Yang lalu

    👎👎👎👎👎👎👎

  • Jamie Shaw
    Jamie ShawBulan Yang lalu

    Oogily boogily

  • Александр Черевичко
    Александр ЧеревичкоBulan Yang lalu

    Ничего не смог сделать, в одну калитку пиздюлина..

  • Ryan M
    Ryan MBulan Yang lalu

    4:46 Robbie and PFT in the background?

  • Rafa Kops
    Rafa KopsBulan Yang lalu

    el jefe the goat

  • john cena
    john cenaBulan Yang lalu

    Dang, first round submission. Ground game was there and did he just call out Jon Jones lol. I can tell he like to trash talk.

  • Hakim
    HakimBulan Yang lalu

    Lmao Bellator feels so cheap for some reason

  • Tony martinez

    Tony martinez

    Bulan Yang lalu

    Lmao yea there’s def a good amount of hidden gem fights u can find from em fs tho

  • SkItZo240
    SkItZo240Bulan Yang lalu

    Thissss foolll!! Lol

  • Hilding Axelsson
    Hilding AxelssonBulan Yang lalu

    Bruse Bumpert did a great job in this one!

  • June R
    June RBulan Yang lalu

    When did this fight happen

  • Richard Black

    Richard Black

    Bulan Yang lalu

    many moons ago

  • Pedro Rodriguez
    Pedro RodriguezBulan Yang lalu

    When I wanna fall asleep I watch a dillion Danis fight.

  • cr 7

    cr 7

    4 hari yang lalu

    Same here buddy

  • Yasser Essa
    Yasser EssaBulan Yang lalu

    Dillon Danis vs who the fook is that guy

  • Joe Lowrey
    Joe LowreyBulan Yang lalu

    Fight was ok, Beltrans stache is what made it watchable

  • Jungle Est

    Jungle Est

    Bulan Yang lalu

    lol

  • Devin Mchugh
    Devin MchughBulan Yang lalu

    DD sucks lmao

  • John F. Kennedy
    John F. KennedyBulan Yang lalu

    Dillon Danis 💪🏻💪🏻💪🏻

  • Pro Fights Info
    Pro Fights InfoBulan Yang lalu

    Dillon Danis is amazing on the ground, but despite his early success, his stand up leaves a lot to be desired and the way he takes fights to the ground has worked so far, but I feel like once he starts facing higher competition his sloppy takedowns aren’t going to work as well. He’s very talented but has a lot to work on in MMA. Bellator is being smart by bringing him along slow and not pushing him too quick.

  • vantsen nm

    vantsen nm

    Hari Yang lalu

    it looks like sloppy, its the timing when, because opponent was aware of him, go forward cant beat him easily at ground

  • Luc M

    Luc M

    Bulan Yang lalu

    if this guy fight on the streets against jake paul he could kill him easly....

  • DUxMORTEM

    DUxMORTEM

    Bulan Yang lalu

    Unfortunatly his mouth says he is the next world champion calling out world champs and talking like he has an amazing record.

  • TheOnlyJR

    TheOnlyJR

    Bulan Yang lalu

    Adding to that though his stand up is going to get nothing but better from here and the same goes for his take downs

  • El Jefe

    El Jefe

    Bulan Yang lalu

    Well said

  • S
    SBulan Yang lalu

    Why did I think Dillion was short ? Lol didnt know hes 6ft tall

  • NOVA718

    NOVA718

    2 jam yang lalu

    Patrick star he looks Arab

  • Patrick star

    Patrick star

    29 hari yang lalu

    Cause he got a Mexican face, that’s why you thought

  • Luc M

    Luc M

    Bulan Yang lalu

    if this guy fight on the streets against jake paul he could kill him easly....

  • ChuggingtheBlackChlorine

    ChuggingtheBlackChlorine

    Bulan Yang lalu

    He got big frame too...i met him and im 6'2 he's pretty well built

  • Nicolas M
    Nicolas MBulan Yang lalu

    Fought a bum

  • rocky rivera

    rocky rivera

    Bulan Yang lalu

    dude he is 1-0 who did you want him to face?

  • Binky l

    Binky l

    Bulan Yang lalu

    @Andres Monge no they dont Im sure if u fought max humprey u would get beat

  • Binky l

    Binky l

    Bulan Yang lalu

    @Jairus Davis Yes u can but it is not very respectfull

  • Andres Monge

    Andres Monge

    Bulan Yang lalu

    Everybody starts againts bums 🤷🏻‍♂️

  • Max Linn

    Max Linn

    Bulan Yang lalu

    @Jairus Davis Not when your an asshole who has never fought lol or have any credit but sure keyboard warrior >>> mma fighter

  • Still Clutch
    Still ClutchBulan Yang lalu

    Lol he called out Jon Jones ?

  • Micromax Canvas

    Micromax Canvas

    Bulan Yang lalu

    😂🤣🤣

  • Tha Truth
    Tha TruthBulan Yang lalu

    The can man

  • d

    d

    Bulan Yang lalu

    @Hustler blm

  • Hustler

    Hustler

    Bulan Yang lalu

    The 💩 man

  • toby relaxed1989
    toby relaxed1989Bulan Yang lalu

    Dildo dannis is the worst fighter in mma next to cm punk

  • SUGE WHITE Jacoby
    SUGE WHITE JacobyBulan Yang lalu

    I can't wait for DD to get slept!

  • SUGE WHITE Jacoby

    SUGE WHITE Jacoby

    Bulan Yang lalu

    @Beetle Juice I might even buy that PPV!!

  • Beetle Juice

    Beetle Juice

    Bulan Yang lalu

    How funny would it be if Jake Paul is the one to tuck him in

  • Крис Браун
    Крис БраунBulan Yang lalu

    А Дэнис то молоток

  • McTapper
    McTapperBulan Yang lalu

    Dillon “bum beater” Danis

  • Галим Миникеев
    Галим МиникеевBulan Yang lalu

    мешка дали а он и рад стараться

  • Bloodborne
    BloodborneBulan Yang lalu

    Дэнис молодец!

  • WILLIAMS F1 RACING.
    WILLIAMS F1 RACING.Bulan Yang lalu

    Dillon 'insert steroids 💉' Danis.

  • ChuggingtheBlackChlorine
    ChuggingtheBlackChlorineBulan Yang lalu

    7:03 Jurgen Klopp part time job

  • Ich Heiße Ferit

    Ich Heiße Ferit

    21 hari yang lalu

    Gengenpressing in MMA

  • shainav acharya

    shainav acharya

    Bulan Yang lalu

    😂😂😂😂

  • saberkix
    saberkixBulan Yang lalu

    "all wok is ez wok" - dillion harper danis

  • Jan Black

    Jan Black

    Bulan Yang lalu

    Lmao harper

  • Mind for Combat
    Mind for CombatBulan Yang lalu

    This *guy should really try fight some more with all the shit talking he does. Why sit out your prime when you're fighting low level opposition anyways. Fight man.

  • Casey Dangar

    Casey Dangar

    Bulan Yang lalu

    @WILLIAMS F1 RACING. no, after this last fight hes 2-0. Hes literally fought twice in his whole life. And hes already calling Jon Jones out. He simply doesn't live in reality.

  • Boxroom Boy

    Boxroom Boy

    Bulan Yang lalu

    @WILLIAMS F1 RACING. In fairness he's injured atm.

  • WILLIAMS F1 RACING.

    WILLIAMS F1 RACING.

    Bulan Yang lalu

    @addoun sami youcef right bro exactly he's had like 3 fights in the last 4 years ha ridiculous wannabe is all he is.

  • addoun sami youcef

    addoun sami youcef

    Bulan Yang lalu

    @WILLIAMS F1 RACING. at least crush cans 4 times a year dude doesn't even fight

  • WILLIAMS F1 RACING.

    WILLIAMS F1 RACING.

    Bulan Yang lalu

    Cos he rather just be a poser and a can crusher. 💯 👍🏼

  • WILLIAMS F1 RACING.
    WILLIAMS F1 RACING.Bulan Yang lalu

    Yeah yaull just love Mr Danis. 💯 👍🏼 😂

  • ChuggingtheBlackChlorine
    ChuggingtheBlackChlorineBulan Yang lalu

    Dillon should fight for One Championship....then book him vs Garry Tonon at Catch-weight

  • WILLIAMS F1 RACING.

    WILLIAMS F1 RACING.

    Bulan Yang lalu

    @ChuggingtheBlackChlorine jasus man I just asked a very simple straight forward question and I did not know who the other guy is.

  • ChuggingtheBlackChlorine

    ChuggingtheBlackChlorine

    Bulan Yang lalu

    @WILLIAMS F1 RACING. first of all why is this even a question? I wanna watch them fight cuz they both are a grappling wizard and there's already bad blood between those two

  • WILLIAMS F1 RACING.

    WILLIAMS F1 RACING.

    Bulan Yang lalu

    @ChuggingtheBlackChlorine no you didn't.! You said he should fight for one championship then book him at catch weight against Gary tonan. So I asked why.?

  • ChuggingtheBlackChlorine

    ChuggingtheBlackChlorine

    Bulan Yang lalu

    @WILLIAMS F1 RACING. wdym why? I already explained it

  • intro the artist

    intro the artist

    Bulan Yang lalu

    I would watch that

  • KING SO's SHOOTA #IWILLSLAPCASHNASTY
    KING SO's SHOOTA #IWILLSLAPCASHNASTYBulan Yang lalu

    Dillon is still ass

  • Mohammed Alraisi
    Mohammed AlraisiBulan Yang lalu

    Lol

  • احمد تحميلا
    احمد تحميلاBulan Yang lalu

    ooooooo

  • *TOUCHING THINGS*
    *TOUCHING THINGS*Bulan Yang lalu

    Sad thing is Dillon would never be champion.

  • Boxroom Boy

    Boxroom Boy

    4 hari yang lalu

    @cr 7 See..he's one of them guys who just annoys you when you think about him at all!! That's why I try not to!🤣

  • cr 7

    cr 7

    4 hari yang lalu

    @Boxroom Boy lol okay alright

  • Boxroom Boy

    Boxroom Boy

    4 hari yang lalu

    @cr 7 Ah he's a superstar in his own head at least..let him be happy! : )

  • cr 7

    cr 7

    4 hari yang lalu

    @Boxroom Boy no shit he is hard to like...dude fought a unranked bum in a inferior organisation to UFC ...then called out the best to ever do it in UFC how is much much taller and heavier....I wonder why this dude isn't likeable

  • WILLIAMS F1 RACING.

    WILLIAMS F1 RACING.

    Bulan Yang lalu

    @Shroom Grizzley what the heck are you on about.? Got who's i p you'll do absolutely nothing with it so why even mention it.? 🤦🏻‍♂️

Berikutnya